הצהרת נגישות שליחת דואר אלקטרוני סגירת חלון
קניונים
החייאת הקניון – משחקייה כמוקד למשיכת תנועה לקניון שלכם
 
משחק


בשנים האחרונות משחקיות הופכות לחבל הצלה משמעותי עבור בעלי הקניונים בניסיונם למלא את החורים הגדולים שנותרו על ידי סגירת קמעונאים מסורתיים ברחבי הארץ.
 
עם סגירתם של מאות חנויות ורשתות, רבים מהם ששימשו בעבר כעוגנים שהזרימו תנועה לקניון הן לעצמם והן לקמעונאים אחרים, קניונים מחפשים דרכים חדשות למשוך אנשים להגיע.
 
זה לא סוד - לא הרבה רשתות מתרחבות עכשיו, אז הרעיון למלא את החללים הריקים האלה עם חנות כלבו אחרת היא כנראה ירייה באפילה, קניונים הטמיעו שהתמקדות במקומות בילוי זהו צעד חכם והגיוני אם אתה רוצה להצליח ב- rekindling של מעמדם של קניונים כיעדים לציבור הרחב עם מציאות הקניות המקוונות ואמזון.




 
משחק


במציאות הקניונים המקוונים, בעלי קניונים צריכים למתג את עצמם כמקומות שבהם אנשים לא באים פשוט לקנות דברים, אבל לעשות דברים וליהנות. ראשית אתה צריך לשכנע את הקונים לצאת מהבית ויש הרבה עדויות כי ככל שהביקור יתארך, כך סביר יותר שגם יכנסו לחנויות ויקנו!
 
המציאות המקוונת הורידה וממשיך להוריד את תפוסת החנויות וכל חודש מתפנים עוד שטחים ע״י הקמעונאים המסורתיים כגון קסטרו, הוניגמן, Toys R Us וכו '. מי ימלא את החללים הללו? מקומות הבילוי הופכים חלופות עוגן פופולריות. עם הגידול במכירות האינטרנט ובאמצעות כניסה של אמזון לשוק הישראלי, גיוס הלקוחות למרכזים מסחריים הוא שם המשחק של בעלי הקניונים כיום.
 




משחקכיום, חווית הביקור בקניון חייבת צריך להיות יוצאת דופן - העיצוב, אקוסטיקה, ותפריט אפשרויות הבילוי ובעצם הכל חייב להיות ברמה הכי גבוהה. זה חייב להיות ייחודי ומשכנע או שאנשים פשוט יישארו בבית. כיום, אף אחד לא צריך לעזוב את הבית לקניות, לראות סרט או לאכול ארוחה טובה. משחקיות Gymboree, חדרי מילוט ובתי קולנוע וכמובן משחקיות פלייגיים הפכו לעוגן בדרך להביא צעירים ומשפחות לקניונים.
 
בעלי הקניון מחפשים למלא שטח מסחרי גדול ריק בקניונים שלהם במציאות של Social Media, אמזון והספה הנוחה בסלון. לציבור יש כבר טלוויזיות עם מסך גדול, שליחויות לבית עם ארוחות איכותיות זה מציאות. סקר שנערך על ידי YPulse מצא ש- 72% מהאוכלוסייה מעדיף להישאר בבית בסופי השבוע מאשר לצאת בלילה. מקום מוצלח חייב להיות חוויה מעולה. פרסום לבד לא יחזיר את הקהל – חובה להציע אפשרויות הסעדה ברמה,  שירות לקוחות מעולה. הבינוניות כבר לא עובדת, למעשה טוב כבר לא עובד. החוויה צריכה להיות בשמיים. אנו בפליי גיים יוצרים משחקיות ברקיידים שמושכים את הקהל מהבית לחוויה שיוצרת לקוחות חוזרים ונאמנים. בעלי קניונים צריכים ליצור חוויות חדשות בדרך למשוך את הקהל מהבית.
 
אם אתה רוצה לראות איך משחקייה יכול להפוך לחנות עוגן עבור הקניון שלך, צור קשר בכל עת ונשמח להגיע אליכם ולהמחיש איך אנחנו יכולים להיות חלק גדול מהפתרון שלכם במשיכת קהל  לקניון שלך.
 

באנר